Závada k reklamaci?

Nazrál čas reklamace! Nežádáme mnoho? A co si můžeme dovolit?
Pravidla fóra
Dodržujte pravidla fóra ZDE
Než začnete psát svůj příspěvek, použijte funkci Hledat.

Odkazy směřující mimo fórum PRIMAcafé vkládejte do Code

* * * Prosím používejte diakritiku a interpunkci. * * *
Odpovědět
Uživatelský avatar
zorin87
více pokročilý
Příspěvky: 101
Registrován: pon 21. úno 2011 17:54:51
bydliště: Boskovice
kávovar: Futura Kikka, Bialetti, Aeropress
mlýnek: Eureka Mignon

Závada k reklamaci?

Příspěvek od zorin87 »

Ahoj, chtěl bych se s Váma poradit.
Mám DeLonghi ESAM3000B. Již 3x byl na opravě. Pokaždé se jednalo o mechanickou závadu. 2x byl měněný motor, jednou cosi s obvody.
Poslední týden ale pozoruji takový problém s interním mlýnkem. Do zásobníku si před přípravou dávám vždy odměřenou (cca 10g) dávku čerstvé kávy. Vycházelo to tak, že při nastaveném množství kávy na maximum se pomlelo akorát všechno.
Teď ale začíná dělat to, že při stejném nastavení, mele ještě chvíli po pomletí posledního zrnka z odměřené dávky. Nastavil jsem tedy množství kávy kolečkem na polovičku, ale problém je stejný - chtěl by toho i tak pomlet víc.
Když pak připravuji dvojitou kávu, dám do násypky kávy ještě o něco víc. A opět. Dřív to vyšlo stejně, nyní toho pomele tolik, že káva teče tak tak po kapkách, což je samozřejmě špatně.
Podotýkám ještě, že s nastavením hrubosti mletí jsem nehýbal. To mám stále na nejjemnější. Věřím, že při nastavení hrubšího mletí by se problém vyřešil. Ale když to před tím běhalo s týmž nastavení bez problémů?
Díky za názory :-)
Life is too short to drink bad coffee...
No matter how old you are!

...
Zkušenosti s: kávovarem La Scala Butterfly, Magister Stella Profesional, Jura Impressa C5, De'Longhi ESAM 3000 B Magnifica a s mlýnky Macap M2M, Eureka Mignon Perfetto, Krups GVX242, Eta 0066 (80. léta) :)
Fox_25
silně pokročilý
Příspěvky: 546
Registrován: čtv 30. čer 2011 20:39:52
bydliště: Zlínský kraj
kávovar:
mlýnek:

Re: Závada k reklamaci?

Příspěvek od Fox_25 »

Po kapkách mi tekl automat když byl silně zavápněný, určitě bych vyzkoušel jinou hrubost jestli to není určitě tímhle. Pokud to půjde po kapkách stále a nepomůže odvápnění tak reklamace. To že bere více kávy než předtím bych neřešil pokud to není dvojnásobek. A pokud nereaguje na množství kávy tak je nejspíš opravdu něco špatně.

Osobně bych ho zkusil rovnou vrátit, co znám pár lidí v okolí všichni na delonghi nadávali. I moje bývalé Saeco Spidem Villa je na tom lépe, už udělalo přes 12000 káv bez závady. Chce se to poohlédnout po jiném stroji viewtopic.php?f=90&t=1307
Kávovary Gaggia- Espresso Color, San Remo- Jolly bar, Carimali- UNO.
Mlýnky Carimali- M1, Gaggia- MDF

To pravé ořechové nezačíná koupí kávovaru, ale tím až si člověk řekne "tfuj co jsem to dřív pil" :)
Uživatelský avatar
zorin87
více pokročilý
Příspěvky: 101
Registrován: pon 21. úno 2011 17:54:51
bydliště: Boskovice
kávovar: Futura Kikka, Bialetti, Aeropress
mlýnek: Eureka Mignon

Re: Závada k reklamaci?

Příspěvek od zorin87 »

No, je fakt, že kontrolka pro odvápnění začala včera blikat.. Zkusím to hned zítra odvápnit a uvidí se..
Life is too short to drink bad coffee...
No matter how old you are!

...
Zkušenosti s: kávovarem La Scala Butterfly, Magister Stella Profesional, Jura Impressa C5, De'Longhi ESAM 3000 B Magnifica a s mlýnky Macap M2M, Eureka Mignon Perfetto, Krups GVX242, Eta 0066 (80. léta) :)
Marcela
začátečník
Příspěvky: 74
Registrován: sob 05. úno 2011 18:37:32
bydliště: Kladno
kávovar:
mlýnek:

Re: Závada k reklamaci?

Příspěvek od Marcela »

Měla jsem automat Delonghi 3000 čtyři roky bez problémů. S nastavením mlýnku jsem nehýbala /byl nastaven z výroby/ až asi po třech a půl roku . Oni píšou v návodu ,že se to pak má udělat , že se nějak omelou kameny nebo tak něco . přidala jsem jen o jeden stupeň a bylo to v pohodě . Automat jsem předal mladým a nevím zatím ,že by byl nějaký problém.Marcela
Odpovědět

Zpět na „k reklamaci přístroje“