Volba mlýnku NIVONA vs. Graef

výběr nového mlýnku
Pravidla fóra
Dodržujte pravidla fóra ZDE
Než začnete psát svůj příspěvek, použijte funkci Hledat.

Odkazy směřující mimo fórum PRIMAcafé vkládejte do Code

* * * Prosím používejte diakritiku a interpunkci. * * *
Uživatelský avatar
tomas.vlk
více pokročilý
Příspěvky: 167
Registrován: čtv 22. srp 2013 21:15:49
bydliště:
kávovar:
mlýnek:

Volba mlýnku NIVONA vs. Graef

Příspěvek od tomas.vlk »

Prosím o radu vás již zkušené kolegy zde na fóru. Jsem student. Nedávno jsem si pořídil z datart aukcí nový vystavený teď již vím, že jen "espressovač" DéLonghi EC 155 za 500Kč bez příslušenství...od firmy Delonghi jsem si doobědnal veškeré příslušenství za 600Kč...čímž mě vyšla cena tohoto aparátku na polovinu oproti Eshopum a i přesto je zcela nový a v záruce. To bylo k předmluvě.
A teď k věci... mám doma zakoupeno 250g kávy zrnkové Illy a 1Kg Caffe Vergnano aroma bar. Chtěl jsem si původně koupit mlýnek tříštivý cca za 500Kč... ale jelikož jsem si přečetl knihu Káva přestoupil jsem na mlýnek s mlecími kameny DeLonghi Kg 89 jenže naštěstí jsem natrefil na toto fórum a nechci si projít "kolečkem" jak nazýváte...alespoň už ne u mlýnku. Je jasné, že EC 155 bude časem vyměněn za Gaggia Classic..takže mám dva kandidáty na mlýnek. (Doplňující info...jsem student takže nemohu jít do cen výšších jak 2500Kč) Takže buď to mlýnek NIVONA CAFEGRANO 130....2356Kč + video
http://www.youtube.com/watch?v=bR49__bpdiA
Nebo mlýnek Graef CM 70....2490Kč
http://kavomlynky.heureka.cz/graef-cm-70/

Myslím, že je to dost velký skok od původní myšlenky zakoupit tříštivý mlýnek. Děkuji všem předem za cenné rady.
Uživatelský avatar
tomtom64
začátečník
Příspěvky: 72
Registrován: sob 24. lis 2012 14:27:29
bydliště: Brno
kávovar:
mlýnek:

Re: Volba mlýnku NIVONA vs. Graef

Příspěvek od tomtom64 »