Ruční mlýnek - Tescoma Handy vs. Porlex

výběr nového mlýnku
Pravidla fóra
Dodržujte pravidla fóra ZDE
Než začnete psát svůj příspěvek, použijte funkci Hledat.

Odkazy směřující mimo fórum PRIMAcafé vkládejte do Code

* * * Prosím používejte diakritiku a interpunkci. * * *
Odpovědět
Uživatelský avatar
Janchi
Příspěvky: 15
Registrován: čtv 08. zář 2016 15:46:22
bydliště: Trenčín (Brno)
kávovar: -
mlýnek: -

Ruční mlýnek - Tescoma Handy vs. Porlex

Příspěvek od Janchi »

Dobrý deň,

zháňam ručný mlýnek k Gaggia Classic. Ručný, lebo kávu robím len pre seba a úspore miesta. Som úplný začiatočník a ako to tu chodí, od počiatočého plánu kúpy nejakého DeLonghi som sa prepracoval k bazarovej Gaggii Classic a teraz potrebe nejakého mlýnku. Takze na zaciatok to bude predpokladám pokus omyl. Tento mlýnek, neberem ako finálne riešenie. Časom, keď už budem vedieť čo chcem investujem buď do ručného OE niektorého LIDO alebo predsa len nájdem miesto elektrickému.

Asi jasná možnosť je Porlex tall.

Však pri hladaní som narazil na mlýnek Tescoma Handy, mechanizmus vyzerá veľmi podobný Porlexu a celkom sa mi pozdáva tá vyberatelná odmerka. Máte niekto s ním nejaké skúsenosti?

Je ešte nejaká alternatíva v ručných mlýnkoch?

Dík za rady!
Uživatelský avatar
hedge
začátečník
Příspěvky: 75
Registrován: pon 16. črc 2012 9:40:38
bydliště: Dobříš
kávovar: Saeco XSmall, AP, CCD
mlýnek: Carimali Junior,Zassenhaus Panama

Re: Ruční mlýnek - Tescoma Handy vs. Porlex

Příspěvek od hedge »

Ahoj,
osobně bych Porlex nebral (a tím spíše ne Tescomu). Chvíli jsem ho používal a konzistence mletí mě nepřesvědčila (i když jsem nemlel na espresso). Porlex je zvenku pěkně bytelný, ale mlecí kameny se vůči sobě hýbou, ten vnější totiž není v těle mlýnku usazen napevno.