Mlynek na kavu z moka konvicky nebo aeropressu

výběr nového mlýnku
Pravidla fóra
Dodržujte pravidla fóra ZDE
Než začnete psát svůj příspěvek, použijte funkci Hledat.

Odkazy směřující mimo fórum PRIMAcafé vkládejte do Code

* * * Prosím používejte diakritiku a interpunkci. * * *
Uživatelský avatar
MavSamotPublic
Příspěvky: 7
Registrován: stř 23. lis 2016 0:01:11
bydliště: Plzen
kávovar: Aeropress, Bialetti moka konvicka
mlýnek: nemam

Mlynek na kavu z moka konvicky nebo aeropressu

Příspěvek od MavSamotPublic »

Ahoj,
jsem kávový začátečník, tak prosím šetřete kamením,

Pořídil jsem si aeropress a moka konvičku, protože nemám na drahý presovač, a než levný, tak to dle doporučení jsou prý lepší ty alternativní metody. Nicméně po pročtení různých blogů a fór je evidentní, že velký význam má mlýnek.

Pročítal jsem příspěvky tady a bohužel jsem nenašel odpověď, která by se hodila pro mou situaci.

Dělám si kávu tak 1x denně, někdy z aeropressu, někdy z moka konvičky - podle toho, jestli chci popíjet u práce nebo jestli chci spíš silnější rychlovku.

Otázkou tedy je, jaký mlýnek si pořídit? - Na to, jak málo piju nechci kupovat mlýnek za buhví kolik, když navíc nepotřebuji jemnost na espresso.
Na druhou stranu chci, aby to mlelo na hrubost, kterou potřebuji kvalitně a nějakou dobu to vydrželo.

Jaký mlýnek byste doporučili?

Díky
RedAce
více pokročilý
Příspěvky: 463
Registrován: čtv 22. srp 2013 14:58:18
bydliště:
kávovar:
mlýnek:

Re: Mlynek na kavu z moka konvicky nebo aeropressu

Příspěvek od RedAce »

Ahoj,

cestu jsi zvolil správně. Kolik jsi do mlýnku ochoten investovat a jsi případně ochoten používat ruční mlýnek?

Nejlepší výsledky za minimum peněz dostaneš nejspíš z mlýnku OE Lido, ale je ruční a v Čechách je trochu problém ho sehnat. U elektrických je oblíbená volba Baratza Encore (případně Virtuoso).
Uživatelský avatar
MavSamotPublic
Příspěvky: 7
Registrován: stř 23. lis 2016 0:01:11
bydliště: Plzen
kávovar: Aeropress, Bialetti moka konvicka
mlýnek: nemam