Gaggia Classic - černé kousky v hrnku

problémy (všeho druhu) s kávovarem, první pokusy, nastavení
Pravidla fóra
Dodržujte pravidla fóra ZDE
Než začnete psát svůj příspěvek, použijte funkci Hledat.

Odkazy směřující mimo fórum PRIMAcafé vkládejte do Code

* * * Prosím používejte diakritiku a interpunkci. * * *
Uživatelský avatar
Patozzi
Příspěvky: 22
Registrován: stř 05. srp 2009 13:20:20
bydliště:
kávovar:
mlýnek:

Gaggia Classic - černé kousky v hrnku

Příspěvek od Patozzi »

Ahoj všem. Prosím o radu. Mám Classica a pozoruju teď takový problém, že mám ve vodě z kávovaru na dně hrnku drobné černé kousky nečistot. Je jich někdy i docela větší množství, jsou to jakoby drobné černé kousky velikosti různě hrubě umleté kávy (o kávu ale nejde) nebo i drobné šupinky. Netušíte, co by to mohlo být? Nechal jsem přes to projít už asi deset litrů vody. Sundal jsem a pročistil hlavu, ale teče to takto znečištěné přímo z bojleru. A nepřestává to. Nejsem moc technik, v kávovaru jsem se nikdy nešťoural, jen jsem v tom dělal kávu, tak promiňte, pokud se třeba vyjadřuju nějako amtérsky či prostě pitomě:)) A poraďte prosím...
Uživatelský avatar
Redmann
silně pokročilý
Příspěvky: 1035
Registrován: pon 03. srp 2009 10:48:03
bydliště: Bratislava
kávovar: Gaggia Baby Twin, Clever Dripper, Bialetti, FP
mlýnek: Mahlk. Vario Home, Porlex

Re: Gaggia Classic

Příspěvek od Redmann »

Neodvápňoval si náhodou Durgolom?
Uživatelský avatar
Patozzi
Příspěvky: 22
Registrován: stř 05. srp 2009 13:20:20
bydliště:
kávovar:
mlýnek:

Re: Gaggia Classic

Příspěvek od Patozzi »

Jejda, já vůbec nevím co Durgol je:))))) Odvápňoval jsem nějakým obyčejným odvápňovačem z Lidlu, psali tam na odvápnění kávovarů, varných konví ... Přesně už nevím, co to bylo. Došlo to a krabičku jsem zahodil. Tam mohlo vzniknout nějaký poškození při odvápňování??

Jsem fakt jen uživatel, moc o tom nevím, přiznávám.
ondrada
silně pokročilý
Příspěvky: 1112
Registrován: úte 19. říj 2010 21:32:02
bydliště: Brno
kávovar:
mlýnek: