La Pavoni Pisa (ESPRESSO INN - EIL)

Domácí pákové kávovary La Pavoni
Pravidla fóra
Dodržujte pravidla fóra ZDE
Než začnete psát svůj příspěvek, použijte funkci Hledat.

Odkazy směřující mimo fórum PRIMAcafé vkládejte do Code

* * * Prosím používejte diakritiku a interpunkci. * * *
Odpovědět
Uživatelský avatar
ouvec
Příspěvky: 2
Registrován: pon 21. lis 2016 9:46:10
bydliště: Praha
kávovar: La Pavoni EIL
mlýnek: Nemam

La Pavoni Pisa (ESPRESSO INN - EIL)

Příspěvek od ouvec »

Zdravím všechny milovníky dobré kávy,

před nějakou dobou jsem na bleším trhu koupil za směšnou cenu kávovar La Pavoni Pisa ESPRESSO INN – EIL (vlastně do teď nevím, jak přesně zní název toho modelu).

Jelikož jsem o této mašince na celém fóru nenašel jedinou zmínku, rád bych se podělil o mou zkušenost a pokud se zde objeví nějaké rady zkušenějších a odpovědi na mé otázky, budu velice vděčen! (jsem úplný začátečník)

Když jsem si před nějakým časem uvědomil, že cítím silnou potřebu si doma připravovat dobré espresso :pardon: , začal jsem se poohlížet po vhodném kávovaru. Pár hodin jsem strávil na tomto fóru, který mi do hlavy vnuknul myšlenku, že (s omezeným rozpočtem) je lepší koupit starší mašinku zvučného jména a trochu se v ní pošťourat, než kupovat levný nový kávovar. Když jsem pak na jednom "garážsejlu" narazil na paní, která se zbavovala pákovky La Pavoni, ihned jsem využil situace.

Po sundání krytu (jen mě zajímalo jak takový kávovar vlastně funguje) mě překvapilo, že jde o velmi jednoduchou mašinku. O to víc mě překvapila cena za kterou se tento model prodává (kolem 550,-€). S ohledem na tuto cenu pro mě ale byla hned zklamáním umělohmotná přetlaková páka. Předpokládám, že jde tedy o jakýsi výstřelek italských designérů, který měl prodávat především zajímavý design (na tu dobu asi zajímavý).
Co jsem byl schopen vyhledat ohledně La Pavoni Pisa:

Materiál: chromovaná ocel
Kapacita zásobníku na vodu: 1,3 L
Tlak: 15 bar
Váha: 7 kg
Rozměry: 28,5 x 24 x 41 cm