Poděkování p. Konečnému

k PRIMAcafé
Pravidla fóra
Dodržujte pravidla fóra ZDE
Než začnete psát svůj příspěvek, použijte funkci Hledat.

Odkazy směřující mimo fórum PRIMAcafé vkládejte do Code

* * * Prosím používejte diakritiku a interpunkci. * * *
Odpovědět
Uživatelský avatar
GSX 1400
začátečník
Příspěvky: 64
Registrován: stř 26. bře 2008 16:55:51
bydliště: Náchod
kávovar: Lelit PL41PLUS
mlýnek: ASCASO I-steel

Poděkování p. Konečnému

Příspěvek od GSX 1400 »

O co vlastně jde?
U f. Primacafé jsem si přes internet objednal kávu(400g.) Po 5 dnech od objednání kávy jsem už netrpělivě vyhlížel ve schránce výzvu,že je balíček na poště. Ale stále nic. Napsal jsem tedy a-mail s dotazem na p. Konečného,ten mi obratem,během 1 hod. odpověděl,že balíček s kávou už posílal a to hned druhý den po objednávce.Šel jsem tedy na poštu kde jsem se ptal,zda nemám balíček.Bylo mi řečeno,že zde žádný není.Po tel. rozhovoru s p. Konečným jsme se dohodli na tom,jak budeme postupovat dále,jěště chvíli jsem čekal zda balíček nepřijde,ale bohužel stále nic.Doma už káva docházela,tak jem zakoupil kávu Brasil Santos od f. Oxalis,ale to jsem si naběhl,byl to ..... . Jěště jsem to zkusil na poště opět z dotazem na balíček,ale odpověď stále stejná "nic tu nemáte".Neochota,arogance,to je heslo české pošty.Takže mi p.Konečný poslal kávu novou,která během dvou dnů dorazila domů a já si opět mohu pochutnávat na vynikající kávičce.
A jak to dopadlo s tím předchozím balíčkem? Při odběru druhého balíčku na poště mně bylo řečeno,že tam mám už 14 dní balíček?????????!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: Takže nevím,nevím.Domů mi žádná výzva nepřišla,na poště mi 3 krát řekli,že tam žádný balíček není.Takže má cesta vedla za vedoucí pošty,kde jsem podal stížnost.
Musím opravdu pochválit p.Konečného za ochotu,rychlost a chuť řešit můj problém.Protože s tímto přístupem se v České republice moc nesetkáte.
Přeji hodně úspěchů a já vím,že jinde si kávu už neobjednám. :)
GSX 1400 z Náchoda.
Uživatelský avatar
primacafe
Administrátor
Příspěvky: 5542
Registrován: stř 16. led 2008 23:49:30
bydliště: Kovalovice
kávovar: Carimali ALFA
mlýnek: Carimali Junior

Re: Poděkování p. Konečnému

Příspěvek od primacafe »

Hlavně, že to dobře dopadlo.
Česká pošta asi ani netušila co přepravuje, pokud její zaměstnanci patří mezi tu kategorii lidí kteří si myslí, že u nás (myšleno PRIMAcafé) nekoupí (neobjeví) v kávě nic jiného jak v kávě z obchodu, je to z části omluvitelné. :( . S podobným myšlením je stále mnoho lidí. Nedovedou si představit, že není kafe jako kafe. Ono se ani není čemu divit, v obchodě si jsou všechny kávy opravdu dost chuťově podobné a není z čeho vybírat. Ikdyž se už dnes snaží některé řetězce obsáhnout i kategorii jednodruhových káv. Přišli na to, že náročnost kavičkářů u nás stoupá. Všechno je to ale o vztahu ke kávě při pražení a k zákazníkovi jako spotřebiteli.
Není všechno jenom o penězích.
Tak ať Vám chutná.
_________________________________________________
Co z toho, že zítra bude líp, pokaždé když se probudím, tak je dnes.
--------------------------------------------------------
kávovar: Gaggia Classic, Saeco Family xxxx, Rancilio S27, LaCimbali M25 Leader, Allegro espresso, Miklos (Rega), Faema Zodiac, Carimali Alfa
mlýnek: Gaggia MDF, LaCimbali MD6, Rancilio MD50/AT, La SanMarco, LaCimbali HR Automatico Silver, Carimali Junior
Uživatelský avatar
Rebeca
Příspěvky: 16
Registrován: úte 29. črc 2008 0:25:13
bydliště:
kávovar:
mlýnek:

Re: Poděkování p. Konečnému

Příspěvek od Rebeca »

Obávám se, že to není tím, že Česká pošta nevěděla, co přepravuje, nýbrž tím, že takhle se Česká pošta chová ke všem svým zákazníků. Mám podobné zkušenosti, kdy jsem čekala balík a vytrvale se chodila ptát. Vaše káva nakonec doputovala, můj balík vrátili, prej jsem si ho nevyzvedla! A stejně tak se mi to už několikrát stalo, když jsem něco posílala. Takže... po těhle zkušenostech vždy zákazníkovi věřím, že nic nedostal - ani zboží, ani oznámení a snažím se to řešit. Jojo... ale to vše jen tak na okraj. Aspoň vidíte, že aspoň v něčem jsme si všichni v tomto státě rovni :D
Uživatelský avatar
primacafe
Administrátor
Příspěvky: 5542
Registrován: stř 16. led 2008 23:49:30
bydliště: Kovalovice
kávovar: Carimali ALFA
mlýnek: Carimali Junior

Re: Poděkování p. Konečnému

Příspěvek od primacafe »

Neházel bych všechny zaměstnance pošty do jednoho pytle.
Není chování všech zaměstnanců pošty stejné. Já mám většinou velmi dobré zkušenosti.
Naposledy upravil(a) primacafe dne pon 25. srp 2008 0:01:12, celkem upraveno 3 x.
_________________________________________________
Co z toho, že zítra bude líp, pokaždé když se probudím, tak je dnes.
--------------------------------------------------------
kávovar: Gaggia Classic, Saeco Family xxxx, Rancilio S27, LaCimbali M25 Leader, Allegro espresso, Miklos (Rega), Faema Zodiac, Carimali Alfa
mlýnek: Gaggia MDF, LaCimbali MD6, Rancilio MD50/AT, La SanMarco, LaCimbali HR Automatico Silver, Carimali Junior
Uživatelský avatar
Petravit
Příspěvky: 3
Registrován: pát 22. srp 2008 14:13:38
bydliště:
kávovar:
mlýnek:

Re: Poděkování p. Konečnému

Příspěvek od Petravit »

Ráda bych se přidala k spokojeným zákazníkům Primacafé a ke káralům České pošty. Poprvé jsem si od Primacafé objednala 500 g kávy. Balíček s kávičkou přišel velmi brzy, voněl už na dálku. Ovšem po rozdělání balíčku přišlo nepříjemné překvapení..... 2 balíčky s kávou rozlepené a natržené. Zkoušela jsem, jak drží ostatní balíčky s kávou, tyto byly k nerozlepení, rozhodně se toto muselo stát při přepravě českou poštou. Byla jsem se na toto dotázat na poště a bylo mi řečeno, že "nemůžou vědět, co doporučený balíček obsahuje a že to uvnitř má být odpovídajícím způsobem zabaleno". Ovšem, že by mělo být k zásilkám přisupováno s trochou ohleduplnosti, to už si nikdo na poště neuvědomuje. A že tímto zkazí veškerou práci někoho, komu na zákazníkovi záleží, to je už vůbec na poště nazajímá.
Zároveň bych touto cestou velmi ráda poděkovala panu Konečnému, který se k tomuto problému postavil opravdu profesionálně, ač toto naprosto jeho vina nebyla, za roztržené balíčky jsem obratem dostala náhradu. Na celkovém přístupu této firmy je opravdu vidět, že mu na zákazníkovi záleží. S tím už jsem se dlouho nesetkala! Jsem moc ráda, že jsem našla Vaše stránky, děkuji Vám za Vaši výbornou kávu , která je nesrovnatelná s tou z obchodů a přeji mnoho dalších spokojených zákazníků. :D
Uživatelský avatar
primacafe
Administrátor
Příspěvky: 5542
Registrován: stř 16. led 2008 23:49:30
bydliště: Kovalovice
kávovar: Carimali ALFA
mlýnek: Carimali Junior

Re: Poděkování p. Konečnému

Příspěvek od primacafe »

První zásilka která se nám vrátila ve špatném stavu, byla tato kolem vánoc 2007.
posta.jpg
Snad ten vánoční fofr to trochu omlouvá. Určitě to není nic příjemného, když Vám přijde takový guláš v obálce.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________________________________________
Co z toho, že zítra bude líp, pokaždé když se probudím, tak je dnes.
--------------------------------------------------------
kávovar: Gaggia Classic, Saeco Family xxxx, Rancilio S27, LaCimbali M25 Leader, Allegro espresso, Miklos (Rega), Faema Zodiac, Carimali Alfa
mlýnek: Gaggia MDF, LaCimbali MD6, Rancilio MD50/AT, La SanMarco, LaCimbali HR Automatico Silver, Carimali Junior
David
silně pokročilý
Příspěvky: 1456
Registrován: pát 18. led 2008 11:32:30
bydliště: Praha
kávovar: Gaggia Evolution
mlýnek: Gaggia MDF

Re: Poděkování p. Konečnému

Příspěvek od David »

Kafe tentokrát dorazilo bleskově (v pondělí tuším byla objednávka, ve středu balíček). Vždycky mě fascinuje, jak ten balík voní :) Tohle rozhodně a v žádném případě u kávy z běžného obchodu neexistuje.
Něžný kávový barbar preferuje tyto kávy a hodnotil tyto restaurace. Proč se vyhnout levným kávovarům?
Uživatelský avatar
Vaseq
více pokročilý
Příspěvky: 117
Registrován: pon 31. bře 2008 19:18:41
bydliště: Severní Čechy
kávovar:
mlýnek:

Re: Poděkování p. Konečnému

Příspěvek od Vaseq »

David píše:...Vždycky mě fascinuje, jak ten balík voní :) Tohle rozhodně a v žádném případě u kávy z běžného obchodu neexistuje.
Když jsem dneska přišel domů, tak už na mě v pokoji čekala čerstvá zásilka kávy, zájem kolegů (hlavně tedy kolegyň) v práci postupně narůstá, takže balík byl největší ze všech dosud obdržených a intenzita vůně po otevření dveří pokoje byla úplně neskutečná, nemluvím ani o tom, co se dělo po otevření samotného balíčku....tohle opravdu člověk s kávou ze supermarketu nezažije :ok:
Uživatelský avatar
S2R1000
Příspěvky: 34
Registrován: sob 18. říj 2008 8:28:17
bydliště:
kávovar:
mlýnek:

Re: Poděkování p. Konečnému

Příspěvek od S2R1000 »

že já trubka si to objednávám poštou...PrimaCafe je z Brna?? dá se káva odebrat osobně? Kde? :roll:

viz. Proformafaktura - předběžná faktura číslo 0810252112
Celková cena zboží včetně DPH: 288 Kč
Poštovné: 15 Kč
Balné: 15 K


Prachy jsem dnes neposílal kvůli prázdninám...tj. ve středu bych to vyzvedl a zaplatil...ale kde? :?
Uživatelský avatar
hnup
silně pokročilý
Příspěvky: 1773
Registrován: sob 19. led 2008 15:23:49
bydliště: Banská Bystrica
kávovar:
mlýnek:

Re: Poděkování p. Konečnému

Příspěvek od hnup »

Ja sa chcem Liborovi (+ rodinným príslušníkom) poďakovať okrem iného za to, že si vždy nájdu nejakú cestičku na Slovensko a že so sebou berú aj nejaké tie fajnové voňavé balíčky. A že čakajú hodinu na pumpe (ako včera), kým sa hňup preštrikuje zapchatými Donovalmi.
Tož ešte raz DÍK!
Doteraz som bol hlúpy... Ale teraz u mňa nastal obrat o 360 stupňov.
Uživatelský avatar
RudyT
Příspěvky: 12
Registrován: pon 24. lis 2008 21:54:50
bydliště: Praha
kávovar: Isomac Zaffiro, La Pavoni Esperto
mlýnek: Gaggia MDF, Baratza Sette 270wi

Re: Poděkování p. Konečnému

Příspěvek od RudyT »

Dnes dorazila má první objednávka kávy z Prima Café a rozhodně se chci přidat ke spokojeným zákazníkům tady na fóru.

Pan Konečný mi volal včera v 11:34 ohledně typu kávovaru který používám, aby trefil hrubost/jemnost mletí a dnes ve 12:30 jsem si vychutnal první presso z doručené kávy :tany:
Tedy od telefonátu uběhlo jen něco málo přes 24 hodin. Neuvěřitelná a velmi příjemná zkušenost!

Děkuji a přeji panu Konečnému mnoho spokojených zákazníků. Rozhodně si je svým přístupem zaslouží ;)
Bohužel to má i svou stinnou stránku - presso v kavárně už pro mne asi nebude nikdy dost dobré :roll:

Ruda.
Uživatelský avatar
Palo
Příspěvky: 27
Registrován: úte 14. říj 2008 18:50:44
bydliště: Brno
kávovar:
mlýnek:

Re: Poděkování p. Konečnému

Příspěvek od Palo »

Díky panu Konečnému!!!!

.... u mě to zatím jen České poště déle trvá, ale chodí to vcelku :-)
Uživatelský avatar
Berny
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 04. čer 2009 19:55:39
bydliště:
kávovar:
mlýnek:

Re: Poděkování p. Konečnému

Příspěvek od Berny »

Zdravím ...hlavně pana Konečného, kterému chci poděkovat za NEUVĚŘITELNĚ rychlé dodání, ochotu a vstřícnost (pomotala jsem objednávku, ale pan Konečný to zvládl velmi elegantně)....dnes jsem si už mohla pochutnávat na kávičce - ale mám před sebou ještě několik ( hodně) "vzorků"...bohužel, další ochutnávání musím nechat na zítřek, aby to se mnou nešvihlo :grin: . DĚKUJI MOOOC a již se těším na další objednávku !!! Berny
Odpovědět

Zpět na „Vaše připomínky, dotazy k nám“