Reklamace - je třeba záručák?

Nazrál čas reklamace! Nežádáme mnoho? A co si můžeme dovolit?
Pravidla fóra
Dodržujte pravidla fóra ZDE
Než začnete psát svůj příspěvek, použijte funkci Hledat.

Odkazy směřující mimo fórum PRIMAcafé vkládejte do Code

* * * Prosím používejte diakritiku a interpunkci. * * *
Uživatelský avatar
primacafe
Administrátor
Příspěvky: 5542
Registrován: stř 16. led 2008 23:49:30
bydliště: Kovalovice
kávovar: Carimali ALFA
mlýnek: Carimali Junior

Re: Reklamace - je třeba záručák?

Příspěvek od primacafe »

Mám dost obavy, že mnoha čtenářům zde je jasné, že citace paragrafů a realita, jsou úplně někde jinde. A přeji Vám, kteří na to máte čas, příjemnou zábavu při řešení reklamace kávovaru za 2tis., formou občansko právního sporu který se bude táhnout tak asi dva roky (po vlastních zkušenostech se soudy).
_________________________________________________
Co z toho, že zítra bude líp, pokaždé když se probudím, tak je dnes.
--------------------------------------------------------
kávovar: Gaggia Classic, Saeco Family xxxx, Rancilio S27, LaCimbali M25 Leader, Allegro espresso, Miklos (Rega), Faema Zodiac, Carimali Alfa
mlýnek: Gaggia MDF, LaCimbali MD6, Rancilio MD50/AT, La SanMarco, LaCimbali HR Automatico Silver, Carimali Junior
Uživatelský avatar
arny71
více pokročilý
Příspěvky: 253
Registrován: stř 26. bře 2008 1:07:14
bydliště: Jižní Morava
kávovar:
mlýnek:

Re: Reklamace - je třeba záručák?

Příspěvek od arny71 »

David píše:Abyste nebyli zbytečně vepři 8-) - podpořte prosím vaše argumenty citací konkrétních paragrafů. Děkuji.
Takže abychom byli konkrétní, informace ze stránek S.O.S.:

"Žádný zákon neukládá, jaké doklady je spotřebitel při reklamaci povinen předložit. Musíte pouze prodejci prokázat, že jste zboží koupil u něj, kdy a případně za kolik."

Tímto diskusi o nutnosti záručního listu pokládám za vyřízenou a to i co se týče autorizovaných servisů, protože ani ty nestojí nad zákonem.

Zbytek informací k reklamacím si Rebeca může nastudovat v OZ + 634/1992 Sb + neomezeně na netu.
David
silně pokročilý
Příspěvky: 1456
Registrován: pát 18. led 2008 11:32:30
bydliště: Praha
kávovar: Gaggia Evolution
mlýnek: Gaggia MDF

Re: Reklamace - je třeba záručák?

Příspěvek od David »

Jistě, jistě - ale prodejce není servis. Takže mě v principu zajímá, jestli se toto ustanovení vztahují i na servis, když mám dle zákona právo nenosit věc na opravu k prodejci, ale do servisu, pokud ho prodejce nějakým způsobem určí.
Paragrafy jsou jak známo ohebné a zákony děravé.
Něžný kávový barbar preferuje tyto kávy a hodnotil tyto restaurace. Proč se vyhnout levným kávovarům?
zdenok
více pokročilý
Příspěvky: 381
Registrován: ned 20. dub 2008 13:29:49
bydliště: Bratislava
kávovar: Vibiemme Domobar Super(HX),Rancillio Silvia /w Auberins PID
mlýnek: Baratza Forté AP, Rancillio Rocky SD

Re: Reklamace - je třeba záručák?

Příspěvek od zdenok »

co uz vy tu len riesite ...
ja idem reklamovat k predajcovi, nakolko najblizsi servis je v Banskej Bystrici a ako to tak vidim tak mi bude stacit faktura lebo podla vsetkeho som si zarucak nebol dat potvrdit (ked som kavovar kupoval tak mi najprv dodali iny model a ked mi ho vymienali tak som na potvrdenie zarucaku zabudol);-)
Zdenok
Vibiemme Domobar Super (HX), Baratza Forté AP, Rancillo Silvia+PID Auberins DeLuxe, Rancillo Rocky
[/size]
Odpovědět

Zpět na „k reklamaci přístroje“