Bylo detekováno blokování reklam: Naše webové stránky je možné provozovat díky zobrazování online reklamy našim návštěvníků. Zvažte prosím podporu tím, že na našem webu deaktivujete blokování reklam.
Všechny Vás zde srdečně zdravím. Letos jsem si s ženou koupil v zahraničí kávovar značky JURA typ Impressa C5, ale bohužel nebyl součástí balení manuál v našem jazyce. Z hototo důvodu Vás žádám, zda-li ho někdo z Vás vlastní, byl by té laskavosti a poslat mi ho. Náklady samozřejmě uhradím
Jinak budu rád, když budeme v této otázce rozebírat zkušenosti s tímto výrobkem a jiné případné vychytávky...
Otec ho má několik let. Asi po 3 letech naráz přestal fungovat, oprava stála kolem 7 tis. Kč. Já jsem měl starší model Jury, tuším E40 kde mě odešla spařovací jednotka. Žádnou Juru bych si ale už nekoupil - nemají totiž vyndavací spařovací jednotku a tím pádem velmi omezenou možnost čištění. Měl jsem ho jednou na rozebrání v servisu a prý byl plný plísně z kávy, která odpadla bokem. Samozřejmě, že jsem ho pravidelně čistil origo Jura tabletami.
Když jsem měl kdysi automat, tak ta plíseň byla běžná, stačilo nechat naplnit zásobník odpadu + to co se dostává všude okolo, tak to asi bude obecný problém. Čištění je problematické.