Pálení žáhy

Absurdní téma na kávovém fóru, že?
Pravidla fóra
Dodržujte pravidla fóra ZDE
Než začnete psát svůj příspěvek, použijte funkci Hledat.

Odkazy směřující mimo fórum PRIMAcafé vkládejte do Code

* * * Prosím používejte diakritiku a interpunkci. * * *
Odpovědět
Uživatelský avatar
generator
více pokročilý
Příspěvky: 287
Registrován: pát 28. kvě 2010 12:11:17
bydliště: Děčín
kávovar: Gaggia NewBabyTwin, Aeropress, Drip, Mocca
mlýnek: Bazzera Virtuoso

Pálení žáhy

Příspěvek od generator »

Pevný puk všem.

Kávu jsem nikdy nepil, až do cca roku 2010 (36. let) Začal jsem rovnou espressem a poslední dva roky jsem na filtru.
Shodou okolností mě poslední tři roky začala zlobit "žáha" neboli reflux jícnu. Byl jsem i u lékaře, polykal jsme nějakou videotechniku (opravdu zážitek), byl jsem prosvícen všemožnými druhy záření, ale veškeré výsledky vedou k tomu, že mi nic není. Takže jsem na pomoc lékaře rezignoval.

Dříve než kávu, jsem pil čaj. U černého jsem si asi "propil" žaludek a po jeho konzumaci mě žáha pálí 100% vždy. Takže hledám spojitost s pitím kávy, protože kdysi všichni varovali, že káva je špatná na žaludek atp. Věřím, že lógr z turka dělá problémy, ale takto jsem kávu nikdy nepil.
Další věc je, že mě žáha nikdy nepálí po vypití kávy. Mohu si jí dát ráno, nebo odpoledne, nalačno nebo po jídle a nic. Problémy většinou přichází večer a v noci s prázdným žaludkem.
Zkusil jsem kávu i vysadit, ale po třech týdnech mám absťák a nějaké cappuccino k snídani slupnu.

Máte někdo podobné problémy, nebo zkušenosti? Řešili jste je nějak?

Děkuji za pozornost a jakoukoliv odpověď.
.
Ani s nejlepším strojem na světě, bez dobrýho kafe, dobrý kafe neuděláš. :)
Uživatelský avatar
j.bill
silně pokročilý
Příspěvky: 1409
Registrován: čtv 27. srp 2015 12:29:37
bydliště: Moravia Magna
kávovar: Fiorenzato Bricoletta ELE, Grimac La Uno
mlýnek: La San Marco SM 90/A, IBI KM 65 FIMD

Re: Pálení žáhy

Příspěvek od j.bill »