Ariete Charme 1332

Domácí pákové kávovary Ariete
Pravidla fóra
Dodržujte pravidla fóra ZDE
Než začnete psát svůj příspěvek, použijte funkci Hledat.

Odkazy směřující mimo fórum PRIMAcafé vkládejte do Code

* * * Prosím používejte diakritiku a interpunkci. * * *
Odpovědět
Uživatelský avatar
JeDe
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 16. říj 2008 15:09:46
bydliště:
kávovar:
mlýnek:

Ariete Charme 1332

Příspěvek od JeDe »

Dobrý den, před několika dny jsem si koupil espresso kávovar značky Ariete Charme 1332. Pravda, je to kávovar z kategorie levnějších, ne-li levných = cca 2.000,-Kč. Vzhledem k tomu, že jsem v této oblasti nováček, rád bych zde konzultoval svůj problém. Po seznámení s kávovarem, prostudvání návodu atd., pustil jsem se do přípravy kávy. Ale poněkud mne zaskočily dvě věci - jednak z páky i po vypnutí kape káva ještě poměrně dlouhou dobu = v řádu minut - a v poměrně nemalém množství - řekněme cca 10ml. Druhá věc je to, že pod tělem kávovaru se po přípravě kávy vždy objeví louže vody s tím, že není nikde patrné, že by vytékala. Kolem páky to není. Navíc puk v páce také není podle mého názoru dostatečně suchý a pevný. Nevím teď, zda něco dělám špatně nebo zda může být problém v přístroji samotném. Jinak v páce používám původní sítko a THERMOCREAM system. Množství kávy jsem dával všeliké, pěchoval jsem různě, dnes jsem si dokonce připravil preso z kávy koupené a namleté v kavárně na profi kávomlýnku s jemností 2, zkoušel jsem připravit kávu i bez thermocreamu. Vždy stejný výsledek. Jde mi o to, zda je to na reklamaci nebo se s tímto chováním mám smířit. Jinak s kvalitou kávy jsem vcelku asi spokojen - v tom zatím nemám dostatečné srovnání. A kapání i louže by se asi daly přežít....
Uživatelský avatar
hnup
silně pokročilý
Příspěvky: 1773
Registrován: sob 19. led 2008 15:23:49
bydliště: Banská Bystrica
kávovar:
mlýnek:

Re: Ariete Charme 1332

Příspěvek od hnup »