
Přehřátá Silvia
Pravidla fóra
Dodržujte pravidla fóra ZDE
Než začnete psát svůj příspěvek, použijte funkci Hledat.
Odkazy směřující mimo fórum PRIMAcafé vkládejte do Code
* * * Prosím používejte diakritiku a interpunkci. * * *
Dodržujte pravidla fóra ZDE
Než začnete psát svůj příspěvek, použijte funkci Hledat.
Odkazy směřující mimo fórum PRIMAcafé vkládejte do Code
* * * Prosím používejte diakritiku a interpunkci. * * *
-
- více pokročilý
- Příspěvky: 450
- Registrován: pát 25. led 2008 2:05:34
- bydliště: Jablunkov
- kávovar:
- mlýnek:
Re: Přehřátá Silvia
Tak to je opravdu docela nestandartní,nebo spíš nadstandartní přístup prodejce. 

Coffee Machine: Isomac TEA, Tecnosystem Magic , Other Scrap - Cafetiere Pezzetti, Clever Dripper, French Press, Aeropress
Grinder: Anfim Best , Anfim KS, Wega Max 6.4/Compak K6, Hario Mini Mill, Temp :)
Roaster: UPK
Grinder: Anfim Best , Anfim KS, Wega Max 6.4/Compak K6, Hario Mini Mill, Temp :)
Roaster: UPK
Re: Přehřátá Silvia
Dobry den,
aj nam asi po roku pouzivania prestal kavovar nahrievat. Prosim Vas (fermion), kde ste zohnali bojler? Skusim to riesit tak ako Vy.
aj nam asi po roku pouzivania prestal kavovar nahrievat. Prosim Vas (fermion), kde ste zohnali bojler? Skusim to riesit tak ako Vy.
Re: Přehřátá Silvia
pre Mig (a ostatnych ktorym sa to moze hodit):
Dobry den,
poslali mi to na dobierku z firmy AG foods, ktora sa zaobera o.i. servisom Rancilio pristrojov.
Dole prikladam kontaktne udaje na pani, s ktorou som si emailoval. Je to teda v CR, ci posielaju
aj do SR neviem, byvam v Prahe. Ponukali mi aj to, ze to opravia oni, ale nechcelo sa mi posielat pristroj postou.
Vymena nie je zlozita, predtym, nez som objednal bojler som zmeral odpor spiraly podla ktoreho som usudil,
ze sa jedna fakt o vadne nahrievacie teleso. Prajem Vam uspesnu opravu.
Kontakt:
Andrea Sladká
Vedoucí Servisu / Service manager
AG FOODS Group a.s.
Košíkov 72
595 01 Velká Bíteš
T: +420 566 503 065
F: +420 566 503 012
M:+420 723 465 351
E: andrea.sladka@agfoods.eu
Dobry den,
poslali mi to na dobierku z firmy AG foods, ktora sa zaobera o.i. servisom Rancilio pristrojov.
Dole prikladam kontaktne udaje na pani, s ktorou som si emailoval. Je to teda v CR, ci posielaju
aj do SR neviem, byvam v Prahe. Ponukali mi aj to, ze to opravia oni, ale nechcelo sa mi posielat pristroj postou.
Vymena nie je zlozita, predtym, nez som objednal bojler som zmeral odpor spiraly podla ktoreho som usudil,
ze sa jedna fakt o vadne nahrievacie teleso. Prajem Vam uspesnu opravu.
Kontakt:
Andrea Sladká
Vedoucí Servisu / Service manager
AG FOODS Group a.s.
Košíkov 72
595 01 Velká Bíteš
T: +420 566 503 065
F: +420 566 503 012
M:+420 723 465 351
E: andrea.sladka@agfoods.eu
Kód: Vybrat vše
http://www.agfoods.eu
- Redmann
- silně pokročilý
- Příspěvky: 1035
- Registrován: pon 03. srp 2009 10:48:03
- bydliště: Bratislava
- kávovar: Gaggia Baby Twin, Clever Dripper, Bialetti, FP
- mlýnek: Mahlk. Vario Home, Porlex
Re: Přehřátá Silvia
To už aj Silvia je problémová? Či to je len nesprávnou obsluhou?
- Sam
- začátečník
- Příspěvky: 79
- Registrován: sob 02. črc 2011 22:30:46
- bydliště: Vamberk
- kávovar:
- mlýnek:
Re: Přehřátá Silvia
Těžko říct. Dostaly se mi pod ruce už tři takto vadné Silvie, vždy vadné topné těleso - spirála. Pojistka byla vždy v provozním stavu, tedy nevyskočená. V každém případě odpor tělesa nekonečný a těleso dle vnějšího pohledu v pořádku, tedy nepřepálené ani nijak poškozené. Vše se řešilo výměnou boileru, naštěstí vše v záruce. Mám takovou teorii, že pokud funguje půl roku ok a obsluha se chová jak má, tedy doplňuje boiler po páře, nenechává ho bez vody přehřívat, tak miss bude sloužit. Rád bych to svedl na obsluhu, ale opravdu si jistý nejsem. Nicméně jde toto bez problémů vyreklamovat.Redmann píše:To už aj Silvia je problémová? Či to je len nesprávnou obsluhou?
Každopádně je Silvia dle mého názoru v dané kategorii nepřekonaný stroj, byť nepatrně dražší.
Re: Přehřátá Silvia
V októbri sa nám tiež pokazil bojler (viď môj príspevok vyššie zo dňa 09. okt. 2012), napísali sme dodávateľovi (coffeeitalia.de),
po konzultácií sme dohodli, že nám pošle nový bojler (prišiel do týždňa), ktorý som následne vymenil a zatiaľ Silvia funguje. Pôvodná špirála vyzerala byť takisto v poriadku, neboli na nej ani veľké usadeniny, ani nevyzerala zvonku prehriato.
po konzultácií sme dohodli, že nám pošle nový bojler (prišiel do týždňa), ktorý som následne vymenil a zatiaľ Silvia funguje. Pôvodná špirála vyzerala byť takisto v poriadku, neboli na nej ani veľké usadeniny, ani nevyzerala zvonku prehriato.